#67

Woonplatform Jumba treedt in voetsporen Picnic

Woonplatform Jumba treedt in voetsporen Picnic

Delft, 16 mei 2019 – Jumba.nl, onderdeel van het Delftse technologiebedrijf TJIP, gaat per 20 mei campagne voeren in Amersfoort. De stad waar vier jaar geleden de aanval op de traditionele supermarktbranche werd geopend, leent zich ditmaal als startpunt voor verandering in een vastgeroeste woningmarkt.

“De vergelijking met de online supermarkt is natuurlijk snel gemaakt”, lacht Sander van der Aa, co-founder van Jumba.nl. Picnic begon in 2015 als start-up haar opmars in Amersfoort en is inmiddels op tientallen locaties actief. Ook toetreders als Uber, Thuisbezorgd en HelloFresh bewandelden een soortgelijke weg.

“Het is geen toeval dat ook wij uitkwamen bij Amersfoort”, vervolgt Van der Aa. “De gemeente Amersfoort is een mooie afspiegeling van Nederland als het gaat om de woningmarkt. Daarnaast bleek uit onderzoek dat onze doelgroep hier sterk vertegenwoordigd is.”

Neem snel een kijkje op onze campagne pagina!

Een innovatief woonplatform

Het doel van de campagne is om inwoners van Amersfoort kennis te laten maken met een toegankelijk, transparant en begrijpelijk woonplatform. Jumba.nl brengt online alle woningen in Nederland in kaart. Gebruikers vinden er alle informatie over de woningmarkt die ze nodig hebben om zelf te kunnen bepalen of ze goed zitten, of een volgende stap zetten. Jumba.nl ondersteunt haar gebruikers bij het nemen van die volgende stap.

Kopers en verkopers leggen met Jumba.nl snel en gemakkelijk contact met elkaar, kunnen zelf alles regelen rond hun woning en een onafhankelijke specialist inschakelen wanneer zij dat willen. Bijvoorbeeld een makelaar of hypotheekadviseur. Het platform heeft inmiddels ruim 25.000 gebruikers.

Introductie actie voor gebruikers

Of het nu gaat om het beheren van woningen via het online woondossier, het zelf regisseren van de zoektocht naar een volgend droomhuis of het vrijblijvend peilen van interesse in de bestaande woning, het kan op Jumba.nl allemaal eenvoudig en online.

Bezoekers die een account aanmaken op Jumba.nl krijgen vanaf medio juni tijdelijk de mogelijkheid om een lidmaatschap bij Vereniging Eigen Huis (VEH) af te sluiten tegen een korting van 50% in het eerste jaar. 

Na het activeren van een account op Jumba.nl kunnen gebruikers vervolgens hun woninginformatie eenvoudig aanpassen, hun woningwaarde bekijken, zoekopdrachten aanmaken, interesse tonen in woningen en huizen vergelijken. De actie loopt tot eind 2019.

##

Over Jumba.nl
Jumba.nl vindt dat de woningmarkt te veel is afgeschermd voor diegene waar het allemaal om gaat: de huizenbezitter, de woningzoeker, de verkoper. De markt is hoogdrempelig, informatie over koopwoningen en mogelijke verkoop of aankoop is ingewikkeld en niet iedereen heeft bovendien dezelfde informatie. Jumba.nl vindt dat het anders moet. Jumba.nl biedt een online woonplatform waar alle informatie over koopwoningen, buurten, woningwaardes én onafhankelijk advies op één plek te vinden is. Gebruikers hebben zelf de regie over het proces van het kopen of verkopen van een woning. Zowel de verkopende als de kopende partij kan zelf bepalen of en in welk stadium van de koop/verkoop van een woning een specialist, bijvoorbeeld een makelaar, wordt ingeschakeld. Voor meer informatie zie www.jumba.nl

Over TJIP
‘The Platform Engineers’ van het Delftse technologiebedrijf TJIP bouwen en ondersteunen digitale platforms samen met de businesspartners van het bedrijf. De platforms helpen om kennis, mensen en techniek te verbinden en organisaties efficiënter en transparanter te laten functioneren. TJIP heeft als missie met branche-brede business platforms de bedrijfskritische processen van onder meer financiële instellingen op eenvoudige wijze beschikbaar te maken voor adviseurs en consumenten. In Delft werken meer dan honderd gedreven professionals aan mission critical platforms bij onder andere ABN AMRO, Achmea, BlackRock, Eurocross en HSK én aan platforms in eigen beheer. Meer informatie over TJIP is te vinden op www.tjip.com.

Neem snel een kijkje op onze campagne pagina!

Top