Woonplatform Jumba genomineerd voor Dutch FinTech Award

Social woonplatform Jumba timmert stevig aan de weg, met een toenemend aantal samenwerkingen binnen de financiële en vastgoed sector en een almaar stijgend aantal bezoekers. De nominatie voor de Dutch FinTech Awards, categorie Risk, Intelligence & Security, is dus een ontzettend mooie bekroning op het werk van de afgelopen maanden. Maar we zijn er nog niet, we hebben jouw stem nodig. Dit bericht is dus naast informatief ook een oproep!

Stem op Jumba in de Dutch FinTech Awards

Het publiek en de jury bepalen of Jumba eindigt in de Dutch FinTech 50 top 3 van onze categorie of zelfs wel als winnaar uit de bus komt. Zie je in Jumba een veelbelovende start-up die de woonsector in beweging gaat brengen en vele malen efficiënter, slimmer en innovatiever is, breng dan je stem uit! Klik op de link hieronder, bekijk ons online profiel en laat direct jouw stem achter! Alvast bedankt!

Stem hier op woonplatform Jumba!

Over Jumba

Wonen is een van de grootste en spannende avonturen van ons leven. Maar waarom moet wonen zo ingewikkeld en ongrijpbaar zijn?  De laatste jaren ziet Jumba een trend in hoe ingewikkeld wonen wordt gemaakt. Jumba brengt wonen weer terug naar de essentie: wonen in jouw droomhuis moet gewoon ontzettend leuk zijn!

Jumba verandert de verhoudingen op de woonmarkt. Jumba is een onafhankelijk social woonplatform, primair in het leven geroepen voor het genereren van beweging op de woonmarkt. Het belang van de woonconsument en empowerment staan centraal. Alle relevante beslis informatie moet drempelvrij beschikbaar zijn voor de consument. Transparantie en onafhankelijkheid zijn daarmee de kernwaarden van Jumba. Lees hierover ook meer in ons Manifesto

Om dit doel te bereiken werken we succesvol samen met partijen uit de financiële sector en vastgoed sector. We helpen deze partijen de woonmarkt beter te begrijpen en tegelijk hun dienstverlening naar de consument te verbeteren op basis van data-integratie, data-analyse en intelligente data-verrijking.

Op basis van ons platform, verbeteren partijen interactie met de klant en optimaliseren klantbehoud, funnels en het genereren van leads op eenvoudige wijze. Hoe we dat doen? Op basis van drie pijlers:

Jumba digitaliseert en doorbreekt gebruikelijke processen

Jumba legt simpel de verbinding tussen consumenten en dienstverleners en tussen consumenten onderling. Via Jumba kom je gemakkelijk in contact met dienstverleners op de woonmarkt. Jumba digitaliseert bestaande processen en doorbreekt bestaande verhoudingen.

Jumba zorgt voor meer zelfstandigheid

Jumba voorziet een woonmarkt waarbij iedereen alle informatie heeft om keuzes te kunnen maken. Hierdoor komen consumenten en bedrijven sneller in beweging en wordt de weg vrij gemaakt voor meer en simpelere transacties op de woonmarkt. Iedereen beschikt via Jumba altijd over alle relevante wooninformatie. We transformeren de woonmarkt door het aanbieden van een onafhankelijke drempel-vrij online platform.

Jumba brengt plezier en avontuur

Jumba versimpelt de markt, brengt vertrouwen en maakt wonen weer eenvoudig. Dit doen we door de woondiensten terug te brengen naar de essentie. Wonen draait niet om complex uitgelegde financiële producten, maar om het hebben van een fijn thuis.

Over de Dutch Fintech Awards

Er wordt steeds meer vermogen geïnvesteerd in FinTech. Het is slechts een kwestie van tijd voordat de AirBnB of Uber van de financiële sector doorbreekt. De bekende internet giganten en talloze FinTech startups staan op het punt de financiële sector te verstoren. Innovatieve bedrijven staan te popelen om miljoenen gefrustreerde banking klanten te benaderen en te overtuigen van een andere manier van het regelen van financiële diensten. Beleggers zijn gefascineerd door de gigantische winsten van banken die zeer winstgevend blijven maar tegelijk worstelen met zwaar verouderde technologie.